1. Αίτηση γονέα ή κηδεμόνα προς το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. για ατομική αξιολόγηση μαθητή/τριας σύμφωνα με το άρθρο 11, παρ 7, α του Ν.4823/2021 (Αίτηση γονέα ή κηδεμόνα)
Η αίτηση κατατίθεται στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. αυτοπροσώπως από τον γονέα ή κηδεμόνα ή αποστέλλεται ταχυδρομικώς με συστημένη επιστολή ή με email στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. (kesyflorinas@sch.gr)
- Στην περίπτωση ταχυδρομικής αποστολής εσωκλείονται και τα σχετικά συνημμένα.
- Στην περίπτωση αποστολής με email αποστέλλεται η αίτηση και τα σχετικά συνημμένα σε μορφή pdf
Και στις δυo περιπτώσεις (ταχυδρομικής αποστολής ή αποστολής με email) η αίτηση του γονέα ή κηδεμόνα πρέπει να φέρει το γνήσιο της υπογραφής από αρμόδια αρχή. Εναλλακτικά και αντί του γνησίου της υπογραφής μπορεί να υποβληθεί υπεύθυνη δήλωση του αιτούντος γονέα η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου www.gov.gr και στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία της αίτησης και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει είναι ακριβή και αληθή.
Ταχυδρομική διεύθυνση:
ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Φλώρινας
Μεγάλου Αλεξάνδρου 111
Φλώρινα 53100
Διεύθυνση email:
kesyflorinas@sch.gr
2.Έντυπα για χρήση από τις σχολικές μονάδες και Ε.Δ.Υ.
α) Περιγραφική αξιολόγηση
- ENTΥΠΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ – ΛΥΚΕΙΩΝ
- ENTΥΠΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
- ENTΥΠΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
- Έκθεση ψυχοκοινωνικής προσαρμογής
- ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ (το έντυπο χρησιμοποιείται από το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Φλώρινας – με την κατάλληλη προσαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τους Κοινωνικούς Λειτουργούς των Ε.Δ.Υ.)
β) Οδηγίες σχετικές με τη συμπλήρωση των εγγράφων
- Τα ανωτέρω έντυπα διευκολύνουν τους εκπαιδευτικούς παρέχοντάς τους καθοδήγηση, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία, για τη σύνταξη της Περιγραφικής Παιδαγωγικής Έκθεσης (Π.Π.Ε.).
- Δεν αποτελούν διαγνωστικά εργαλεία, παρά έντυπα ομαδοποίησης θεμάτων και καταγραφής τους.
- Οτιδήποτε θεωρηθεί ότι δεν αντιστοιχεί στο εξελικτικό επίπεδο του παιδιού δεν συμπληρώνεται.
3. Έκθεση Ατομικού Προγράμματος Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης
Ατομικό Τριμηνιαίο Πρόγραμμα Διεπιστημονικής και Διαφοροποιημένης Υποστήριξης (Ε.Δ.Υ.)
4. Πράξη ανάληψης υπηρεσίας αναπληρωτή/τριας στο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ ή Σ.Δ.Ε.Υ – ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ
5. Έντυπο Αξιολόγησης Μαθητών/τριών Προσχολικής Εκπαίδευσης